رئیس هیئت مدیره فاکس کان: آیفون 5 باعث شرمساری گلکسی اس 3 خواهد شد
 
موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

در این کنفرانس آقای Terry Gou شرکت سامسونگ را به افشای اسرار رقبای خود متهم کرده و هدف زندگی خود را شکست این شرکت کره ای معرفی کرده است. این اتهام آقای Gou به سال 2010 باز می‌گردد که کمیسیون اتحادیه اروپا چهار شرکت تایوانی را در مورد تبانی بر سر تثبیت قیمت پنل های تخت مورد بازجویی قرار داد و در آن زمان شرکت سامسونگ با افشای اسرار این چهار شرکت، خود را از این بازجویی‌ها نجات داد.

رئیس هیئت مدیره فاکس کان

تصویر رئیس هیئت مدیره شرکت Foxconn 

او معتقد است که همکاری شرکت‌های Foxconn و Sharp در زمینه تولید پنل، در آینده قدرت رقابتی این شرکت را افزایش داده و منجر به شکست سامسونگ طی سه تا پنج سال آینده خواهد شد. البته در کنار این موضوع، آقای Gou که از همکاری بین دو شرکت خوشحال است، عنوان نموده که شرکت‌های ژاپنی برخلاف شرکت‌های کره ای از پشت به شما آسیبی نخواهند رساند.

رئیس هیئت مدیره بزرگ‌ترین شریک اپل، از کاربران و کسانی که قصد خرید اسمارت فون دارند خواسته تا هم اکنون به خرید Samsung Galaxy S III -- بهترین اسمارت فون اندرویدی عرضه شده از سوی سامسونگ -- اقدام نکنند، چرا که معتقد است آیفون نسل بعدی باعث شرمندگی Samsung Galaxy S III خواهد شد.

شرکت فاکس کان

نمای داخلی از یکی از خطوط تولید شرکت Foxconn 

البته چنین سخنانی از رئیس هیئت مدیره شرکتی که سود سرشاری از تولید محصولات اپل بدست می‌آورد و از رفتار گذشته سامسونگ نیز ناراحت است، بعید نیست اما این موضع که آیفون نسل بعدی بتواند Samsung Galaxy S III را شکست دهد نیز موضوعی دور از ذهن به نظر نمی رسد.

منبع :

Focus Taiwan

نظرات شما عزیزان:

xperia
ساعت1:00---7 تير 1391
شنیدین یه galexy s3منفجر شد!!
پاسخ:بله من عکسش رو دیدم. مثل بمب نبود گوشی اسیب دید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب